Pohjois-Karjalan Sähkö

Brändityö / Pakkaussuunnittelu / Visuaalinen identiteetti

Lähtökohta Sähkökaupassa kilpailu on kovaa ja erilaistuminen haastavaa. Sähkö on käyttäjilleen itsestäänselvyys, joka tulee pistorasiasta täsmälleen samanlaisena teki sopimuksen kenen myyjän kanssa tahansa.

Ratkaisu Herättelimme sähkönkäyttäjät näkemään, että sähkösopimus tarjoaa helpon keinon osallistua paremman tulevaisuuden tekemiseen. Jos sähkölaskustaan ei pääse eroon, sillä voi samoin tein tehdä jotain merkittävää. Ei ole aivan sama päätyvätkö maksetut eurot veroparatiisiin vai omille kotikonnuille.

Toteutus Nostimme Pohjois-Karjalasta esiin puolia, joiden parhaus voi jäädä hämäräksi Punavuoren kuplan sisäpuolella, mutta avautuu seutuun kiintyneille ihmisille. Silotellun mainoskuvaston sijasta tuttuja maisemia ja rosoja, jotka juuri tekevät Pohjois-Karjalasta niin rakastettavan paikan kuin se on.

” Oisko tästä pitempää versiota? ”

Anonyymi, yli minuutin mainossisällön läpikatsonut YouTube-kommentoija

”Lähdimme hakemaan tuloksia ja onnistuimme hienosti. Meille oli tärkeää saada aikaan itsemme näköinen kampanja ja onnistuimme yhdessä luomaan erinomaisen aikaa kestävän konseptin . ”

Tomi Turunen, liiketoimintajohtaja, PKS Sähkökauppa

Tulokset

Tuotesivun katselukerrat kasvoivat

630%

Keskimäärin sivulla vietetty aika kasvoi

45%

Kassasivun liikenne
kasvoi

264%

Kassasivun konversio
kasvoi

62%

Kiinnostuitko?

Jätä yhteydenottopyyntö tai ota suoraan yhteyttä!

Jonne
Martikainen

Asiakkuusjohtaja

0505056990

jonne@fabrik.fi

Katso lisää työnäytteitämme