Vastuullisuus Summit 2025: Hiljaisuus ei ole strategia


Valmiiksi vihreäksi mielletyt brändit hallitsevat tarinaa yritysvastuusta. Todellinen muutosvoima on siinä suuressa joukossa yrityksiä, jotka toimivat lainsäädännön mukaisesti ja pikkuhiljaa vastuullisemmin. Jälkimmäisessä joukossa muutosvoima on valtava. 

Mikä ihmeen Vastuullisuus Summit?

Hiljaisuus ei ole strategia. Siksi Impact Agency Fabrik, Marketing Finland, Kantar ja Alma Media kokoavat yhteen yritykset ja asiantuntijat, jotka katsovat vastuullisuustyötä ei-totutusta näkökulmasta. 

Summit tarjoaa rehellisen, jargonista vapaan keskusteluareenan. Sen tarkoitus ei ole luoda kiiltokuvia, vaan puhua avoimesti vastuullisuustyön haasteista, mutta myös onnistumisista. 

Ja kun asioita tehdään oikein, niistä kannattaa myös kertoa: hiljaa olemalla ei kerrota omaa kilpailuetua, vaan annetaan muille tilaisuus täyttää asiakkaan mieli omalla tarinallaan. 

Erityisesti toimialoilla, joita ei perinteisesti liitetä vastuullisuuden kärkeen, avoin ja rohkea kommunikaatio voi nousta yllättäväksi erottautumistekijäksi, ja jopa strategiseksi kasvun ajuriksi. Suomessa on lukemattomia tällaisia yrityksiä. Juuri siksi järjestämme tämän tapahtuman nyt.


Vastuullisuussummitin puhujakaarti
Marketing Finlandin toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemminki ja Impact Agency Fabrikin luova johtaja Ville Timonen johdattavat päivän aiheeseen. Mukana puhujina ovat kansainvälinen vastuullisuusasiantuntija Thomas Kolsterin lisäksi, Abloyn liiketoimintajohtaja Risto-Matti Simontaival, Elisan vastuullisuusjohtaja Minna Kröger, Alma Median viestintä- ja brändijohtaja Elina Kukkonen sekä Kantar ja Lindström omilla caseillaan.

Tilaisuus on kutsuvierastapahtuma.
Mikäli olet kiinnostunut osallistumaan, ota meihin yhteyttä!  

Haluaisitko osallistua tapahtumaan?
Ota yhteyttä, niin palaamme asiaan.