Pohjois-Karjalan Sähkö

Lähtökohta Sähkökaupassa kilpailu on kovaa ja erilaistuminen haastavaa. Sähkö on käyttäjilleen itsestäänselvyys, joka tulee pistorasiasta täsmälleen samanlaisena teki sopimuksen kenen myyjän kanssa tahansa.

Ratkaisu Herättelimme sähkönkäyttäjät näkemään, että sähkösopimus tarjoaa helpon keinon osallistua paremman tulevaisuuden tekemiseen. Jos sähkölaskustaan ei pääse eroon, sillä voi samoin tein tehdä jotain merkittävää. Ei ole aivan sama päätyvätkö maksetut eurot veroparatiisiin vai omille kotikonnuille.

Toteutus Nostimme Pohjois-Karjalasta esiin puolia, joiden parhaus voi jäädä hämäräksi Punavuoren kuplan sisäpuolella, mutta avautuu seutuun kiintyneille ihmisille. Silotellun mainoskuvaston sijasta tuttuja maisemia ja rosoja, jotka juuri tekevät Pohjois-Karjalasta niin rakastettavan paikan kuin se on.

” Oisko tästä pitempää versiota? ”

Anonyymi, yli minuutin mainossisällön läpikatsonut YouTube-kommentoija

”Lähdimme hakemaan tuloksia ja onnistuimme hienosti. Meille oli tärkeää saada aikaan itsemme näköinen kampanja ja onnistuimme yhdessä luomaan erinomaisen aikaa kestävän konseptin . ”

Tomi Turunen, liiketoimintajohtaja, PKS Sähkökauppa

Tulokset

Tuotesivun katselukerrat kasvoivat

630%

Keskimäärin sivulla vietetty aika kasvoi

45%

Kassasivun liikenne
kasvoi

264%

Kassasivun konversio
kasvoi

62%

Kiinnostuitko?

Jätä yhteydenottopyyntö tai ota suoraan yhteyttä!

Päärautatieasema

Päärautatieasema on kansallinen ikoni ja maamme ylivoimaisesti vilkkain rakennus. Se on rankattu useaan kertaan myös kansainvälisesti yhdeksi maailman kauneimmista rautatieasemista.

Fabrik rakentaa Päärautatieaseman uutta vuosisataa heidän viestinnän ja markkinoinnin kumppaninaan sekä bränditoimistonaan.

” Oisko tästä pitempää versiota? ”

Anonyymi, yli minuutin mainossisällön läpikatsonut YouTube-kommentoija

Kiinnostuitko?

Jätä yhteydenottopyyntö tai ota suoraan yhteyttä!

Viherkaste

Uudistunut Viherkaste yhdistää rakkauden kasveihin sekä pyrkimyksen saada ihmiset syömään kevyemmin ja kestävämmin. Pääsimme toteuttamaan Viherkasteelle kokonaisvaltaisen brändiuudistuksen ja uuden brändin lanseerauksen.

Viherkaste on maamme kärkijoukoissa entistä kevyemmän ilmastovaikutuksen tiellä. Suurimman positiivisen vaikutuksen tekevät kuitenkin heidän tuotteidensa käyttäjät. Raskaasta syömisestä on aika siirtyä kestävään tapaan, ruuan kuluttamisesta taas siitä nauttimiseen. Viherkasteella tehdään joka päivä salaattitiedettä, jotta suomalaiset voisivat nauttia mahdollisimman kestävästi kasvatettuja ja mahdollisimman maukkaita salaatteja ja yrttejä nyt ja tulevaisuudessa. 

”Brändiuudistus on yritykselle iso panostus. Henkilökunta osallistui brändityön työpajatyöskentelyyn, jonka myötä etenkin kirkastettu pyrkimys koettiin omaksi asiaksi. Kokonaisuudessaan uudistus on onnistunut ja siihen investointi on ollut kannattavaa.  ”

Erkki Nylund, Viherkaste Oy:n toimitusjohtaja

” Oisko tästä pitempää versiota? ”

Anonyymi, yli minuutin mainossisällön läpikatsonut YouTube-kommentoija

Viherkaste-brändin
tärkeimpien tuotteiden myynti tuplaantui vuodessa lanseerauksesta. 

Kiinnostuitko?

Jätä yhteydenottopyyntö tai ota suoraan yhteyttä!

Abloy

ABLOY on turvallisuusalan globaali suunnannäyttäjä ja Suomen arvostetuimmat brändit -listan kestomenestyjä. Olemme tehneet hedelmällistä yhteistyötä jo yli vuosikymmenen ajan.

”Brändiuudistus on yritykselle iso panostus. Henkilökunta osallistui brändityön työpajatyöskentelyyn, jonka myötä etenkin kirkastettu pyrkimys koettiin omaksi asiaksi. Kokonaisuudessaan uudistus on onnistunut ja siihen investointi on ollut kannattavaa.  ”

Erkki Nylund, Viherkaste Oy:n toimitusjohtaja

” Oisko tästä pitempää versiota? ”

Anonyymi, yli minuutin mainossisällön läpikatsonut YouTube-kommentoija

Kiinnostuitko?

Jätä yhteydenottopyyntö tai ota suoraan yhteyttä!

Kataja Basket

Lähtökohta Kun Kataja Basket aloitti toimintansa 70-vuotta sitten, ei joensuulaiseen koripalloon uskottu. 90-luvulla lisävaikeuksia toi rasismi ja maine suvaitsemattomana kaupunkina jäi Joensuun leimaksi. Joensuulaiset kuitenkin tiesivät miten urheilu yhdistää ja tietoisesti Katajaan panostaen tulosta alkoi syntyä. Katajasta kasvoi Europelien vakio-osallistuja, suomenmestari ja Korisliigan kestomenestyjä. Juhlakaudeksi identiteetti päätettiin nostaa vastaamaan joukkueen, seuran ja koko yhteisön tahtotilaa.

Ratkaisu Joensuulaiset olisivat voineet luovuttaa, mutta he päättivät toimia – liikkua eteenpäin! Kataja vie Joensuuta maailmalle ja tuo maailman Joensuuhun. Se avaa aidosti globaalin lajin avulla ovia suureen maailmaan paitsi pelaajilleen myös joensuulaisille. Urheilulla on valtava voima yhdistää ihmisiä tasolla, joka ei katso ikää, sukupuolta, uskontoa tai kansalaisuutta. Kataja Basketin pyrkimys kiteytyi selväksi.

” Oisko tästä pitempää versiota? ”

Anonyymi, yli minuutin mainossisällön läpikatsonut YouTube-kommentoija

Toteutus Identiteetti jalkautui raikkaana visuaalisuutena. Ilmeen moninaisuus rakentuu yhtenäiseksi Move-elementin avulla. Liike-muotokieli näkyy logojen, kuosien ja kuvakehysten lisäksi persoonallisessa Kataja Move -otsikkokirjaintyypissä, jota käytetään peliasujen numeroissa ja iskevissä otsikoissa. Harkittu englannin kielen käyttö jalkauttaa osaltaan pyrkimystä.Yhdessä tekemisen symboliksi luotiin community-tunnus. Erilaisista ihmisistä muodostuvan ryhmän yhtenäisyys ei ole itsestään selvää, mutta rakkaus joensuulaiseen koripalloon pitää sen koossa.

Kiinnostuitko?

Jätä yhteydenottopyyntö tai ota suoraan yhteyttä!

R-Collection × Pääraut​atieasema

Sekä R-Collectionilla että Päärautatieasemalla on molemmilla ainutlaatuinen paikkansa suomalaisessa kulttuurissa ja ihmisten elämässä. Molemmat ovat jo vuosikymenten ajan osoittaneet elävänsä tiiviisti kiinni ajassa maailman muutosten mukana. Match made in heaven siis. Saimme kunnian suunnitella näille kahdelle ikonille yhteinen erikoismalliston.

”Brändiuudistus on yritykselle iso panostus. Henkilökunta osallistui brändityön työpajatyöskentelyyn, jonka myötä etenkin kirkastettu pyrkimys koettiin omaksi asiaksi. Kokonaisuudessaan uudistus on onnistunut ja siihen investointi on ollut kannattavaa.  ”

Erkki Nylund, Viherkaste Oy:n toimitusjohtaja

Kiinnostuitko?

Jätä yhteydenottopyyntö tai ota suoraan yhteyttä!