Markkinointikäytännöt muuttuvat – uusi säännöstö ohjaa yhä luotettavampaan markkinointiin 

Jonna Ekroos Viestintästrategi, B Leader*, Osakas


B Corp -sertifioidut yritykset menestyvät kilpailijoitaan paremmin – opi miten

WEBINAARI 12.9.2024 klo 13-13.30 – ilmoittaudu mukaan!


Mitä hyötyä vastuullisuus- sertifioinnista on yrityksellesi?

Jonna Ekroos ja Timo Kupiainen


B Labin vuoden 2023 vuosikertomus julki  

– näkyvyys ja kiinnostus B Corpia kohtaan vahvassa nousussa


Vastuullisuustyön tärkein kysymys on miksi 

TIMO KUPIAINEN VAIKUTUSSTRATEGI & B LEADER


Tutkimus: B Corp -sertifioidut yritykset tekevät muita parempaa liikevoittoa

Tutustu B Labin tuoreeseen tutkimukseen!


Kohti kestävyys-
raportointia ja sen yli 

Timo Kupiainen Vaikutusstrategi & B Leader


2024 on hyvä vuosi siivota yritys kuntoon

Perttu Kouvalainen, toimitusjohtaja


Näin käynnistät vastuullisuustyön ketterästi ja varmistat menestyksen

JONNA EKROOS, B LEADER, VIESTINTÄSTRATEGI


10 000 € edestä työtä positiivisen vaikutuksen maksimointiin 

VILLE TIMONEN LUOVA JOHTAJA


B for Good Leaders Summit: Yritysvastuun edelläkävijät nostavat rimaa – “CSR as usual” ei riitä! 

TIMO KUPIAINEN, B LEADER, VAIKUTUSSTRATEGI


Webinaari: Sustainability for rookies – rohkeutta yritysvastuun ensimmäisiin askeliin!

Timo Kupianen VAIKUTUSSTRATEGI, B LEADER


Impact Agency Fabrik on Suomen neljäs B Corp -vastuullisuussertifioitu yritys

Perttu Kouvalainen, TOIMITUSJOHTAJA, LIIKETOIMINNAN STRATEGI


Tutustu kyselymme tuloksiin – mitä vastuullisuusteemoja yritysten ja organisaatioiden työlistalla on juuri nyt?

Hanna Leppänen, Datasuunnittelija


Suomen B Corp -yhteisö kasvaa vauhdilla

Jonna Ekroos, Viestintästrategi


Vastuullisempi Black Friday -webinaari

Katso tallenne tapahtumasta


6 vinkkiä kriisiviestintään: suurin riski on olla tekemättä mitään

Jonna Ekroos, Viestintästrategi


Yuval Noah Harari – tulevaisuuden työn tärkeimmät taidot

Vuodesta 2014 kertyneet NBF-kokemukseni olivat jo saamassa päätöksensä, kunnes julkistettiin vuoden 2022 puhujat. Yuval Noah Harari. Kun Harari saapuu Suomeen, niin onhan […]


Yritysjohtaja, jaan synkimmän pelkosi

Olen kuluvalla viikolla miettinyt erityisesti omia ja läheisteni pelkoja, sekä alakoulun paksuja jumppamattoja. NBF:ssä kuulemani […]


Yritysvastuullisuus hakusanat nousussa – onko organisaatiosi mukana muutoksessa?

Vastuullisuus ja siihen liittyvät hakusanat ovat olleet nosteessa jo pitkään. Trendit näyttävät selkeää viestiä siitä, […]


Työnantajabrändäyksen yksinkertainen työkalu – mikä on merkityksellisintä?

Ajassa, jossa osaajista on huutava pula, kyky vetää puoleensa ja pitää tärkeimmät työntekijät tuottavina ja […]


B niin kuin Benefit – arvioi yrityksesi vastuullisuutta kokonaisvaltaisesti

Laitoimme toukokuun alussa hakemuksen vetämään B Corp -sertifikaatin saamiseksi. Toiveissamme on olla vielä tämän vuoden […]


4 faktaa: Miksi vastuulliset yritykset menestyvät paremmin?

Kestävään liiketoimintaan panostamisen puolesta puhuvat sekä tutkimukset että konkreettiset menestystarinat. Mutta mihin vastuullisuuden positiivinen vaikutus […]


Työmme luovana toimistona jatkuu, mutta nyt kaiken keskiössä on positiivisen vaikutuksen aikaansaaminen

Nämä toukokuun päivät jääköön Fabrikin tarinaan erityisen merkityksellisinä. 1) Saimme juuri matkaan Certified B Corporation […]


Green Claims – valmistaudu muutoksiin ja ota etumatkaa kilpailijoihin 

Jonna Ekroos Viestintästrategi, B Leader*, Osakas


Vastuullisuuskatsaus 2023 – lue merkittävimmät saavutuksemme

Jonna Ekroos Viestintästrategi, B Leader*, Osakas


Kirje yritysten päättäjille: ”Voittoa pitäisi maksaa ongelmien ratkaisemisesta, ei niiden tuottamisesta”

JONNA EKROOS VIESTINTÄSTRATEGI, B LEADER, OSAKAS


B Corp -tietoisuus kasvaa – 2023 Brand Awareness -tutkimuksen havaintoja 

TIMO KUPIAINEN VAIKUTUSSTRATEGI & B LEADER


Etsimme konseptisuunnittelijaa

Ville Timonen Luova johtaja, osakas


Vieraskynä: Edelläkävijyydestä kilpailuetua

Marja Kurkela yritysvastuuasiantuntija, yritysvastuuverkosto FIBS


Kuinka sustis ja bisnes saadaan ajamaan samaa agendaa?

Jonna Ekroos, B leader, viestintästrategi


Terra Firma ja WWF Suomi ovat Fabrikin uudet Pro bono -kumppanit

Jonna Ekroos, B leader, viestintästrategi


To B or Not To B – yritysvastuutilaisuus Helsingissä perjantaina 17.11.2023 

TIMO KUPIAINEN VAIKUTUSSTRATEGI & B LEADER


Kirje yritysten päättäjille: Vuosituhannen tilaisuus on juuri nyt 

PERTTU KOUVALAINEN TOIMITUSJOHTAJA 


Nyt on yritysaktivismin vuoro ­– 3 nostoa Amsterdamin B for Good Leaders Summitista

JONNA EKROOS, B LEADER, VIESTINTÄSTRATEGI


Kolme yritystä, kaikilla sama ”plan B”

Timo Kupianen VAIKUTUSSTRATEGI, B LEADER


WEBINAARITALLENNE: Miksi B Corp -sertifiointi on loistava työkalu yritysvastuun kehittämisessä?

Hanna Leppänen, Datasuunnittelija


Fabrikin Jonna Design Forum Finlandin blogissa: Kohti vastuullisuuden 360-näkymää

Jonna Ekroos, Viestintästrategi


Voittava strategia vuodelle 2023

Perttu Kouvalainen, Toimitusjohtaja, liiketoiminnan strategi


Näin johdat vastuullisuutta menestyksekkäästi

Timo Kupiainen, Vaikutusstrategi, B Leader


Vastuullisuus on tulevan menestyksen edellytys

Blogivieras Petri Vuorio,
Johtaja, EK


Yritysheimot ja leirinuotiot: ”Tulevaisuuden yrityskulttuurit rakennetaan ikiaikaisen viisauden avulla”

Vahvat yrityskulttuurit suhtautuvat monimuotoisuuteen hyvin ja ovat valmiita muutokseen – mutta kuinka luoda tällainen kulttuuri […]


Fabrik mukana Nordic Business Forum 2022 tapahtumassa – Mitä ajatuksia se herätti?

Olimme mukana tämän vuoden NBF-tapahtumassa, jossa teemana oli tulevaisuus-fokusoitunut johtaminen ja tulevaisuuden työ: ”Turbulenssi ja […]


Vastuullisuus kilpailuetuna – tuloksellisuutta ja toimintakykyä muutoksen keskellä

Yritysten vastuunkanto ei ole enää pelkkää puhetta, vaan konkretisoituu liiketoiminnassa viivan alle. Globaalien olosuhteiden ja […]


Vastuullisuusraporttimme – vaikuttavimpia poimintoja vuodelta 2021

Jatkuvan parantamisen polulla on tärkeää paitsi mitata myös pysähtyä huomaamaan mitä on saatu aikaan. Kokosimme […]


Työnantajabrändäyksen ensimmäiset askeleet – aloita empatialla ja ymmärryksellä

Työn murroksessa moni rekrytoiva yritys houkuttelee yhä osaajia epämääräisillä eduilla – pelkkä “näköalapaikka” ei ole […]


Saammeko esitellä strategisen kumppanimme Amsterdamista: Rainbow Collection

Yritysten pyrkimys positiiviseen vaikutukseen on globaali trendi, ja olemme päättäneet vastata kysyntään yhdessä Rainbow Collectionin […]


Fabrikin omistaa nyt sen neljä työntekijää

”Olemme kasvuyhtiö, joka vauhdittaa yrityksiä tekemään vastuullisuudesta itselleen kilpailuedun” Helsingissä ja Joensuussa sijaitsevan Fabrik Oy:n […]