Tällä ilmaisella markkinointikikalla saat brändisi miljoonan suomalaisen kotiin.
Mahtuvatko vastuullisuus ja kasvuhakuisuus samaan strategiaan?
Näin vastuullisuus tuodaan kasvustrategian ytimeen – 4 innostavaa esimerkkiä
Mahtuvatko vastuullisuus ja kasvuhakuisuus samaan strategiaan?
Green Claims – valmistaudu muutoksiin ja ota etumatkaa kilpailijoihin
Jonna Ekroos Viestintästrategi, B Leader*, Osakas
Vastuullisuuskatsaus 2023 – lue merkittävimmät saavutuksemme
Jonna Ekroos Viestintästrategi, B Leader*, Osakas
Kirje yritysten päättäjille:
”Voittoa pitäisi maksaa ongelmien ratkaisemisesta, ei niiden tuottamisesta” JONNA EKROOS VIESTINTÄSTRATEGI, B LEADER, OSAKAS
B Corp -tietoisuus kasvaa – 2023 Brand Awareness -tutkimuksen havaintoja
TIMO KUPIAINEN VAIKUTUSSTRATEGI & B LEADER
Etsimme konseptisuunnittelijaa
Ville Timonen Luova johtaja, osakas
Vieraskynä: Edelläkävijyydestä kilpailuetua
Marja Kurkela yritysvastuuasiantuntija, yritysvastuuverkosto FIBS
Kuinka sustis ja bisnes saadaan ajamaan samaa agendaa?
Jonna Ekroos, B leader, viestintästrategi
Terra Firma ja WWF Suomi ovat Fabrikin uudet Pro bono -kumppanit
Jonna Ekroos, B leader, viestintästrategi
To B or Not To B – yritysvastuutilaisuus Helsingissä perjantaina 17.11.2023
TIMO KUPIAINEN VAIKUTUSSTRATEGI & B LEADER
Kirje yritysten päättäjille: Vuosituhannen tilaisuus on juuri nyt
PERTTU KOUVALAINEN TOIMITUSJOHTAJA
Nyt on yritysaktivismin vuoro – 3 nostoa Amsterdamin B for Good Leaders Summitista
JONNA EKROOS, B LEADER, VIESTINTÄSTRATEGI
Kolme yritystä, kaikilla sama ”plan B”
Timo Kupianen VAIKUTUSSTRATEGI, B LEADER
WEBINAARITALLENNE: Miksi B Corp -sertifiointi on loistava työkalu yritysvastuun kehittämisessä?
Hanna Leppänen, Datasuunnittelija
Fabrikin Jonna Design Forum Finlandin blogissa: Kohti vastuullisuuden 360-näkymää
Jonna Ekroos, Viestintästrategi
Voittava strategia vuodelle 2023
Perttu Kouvalainen, Toimitusjohtaja, liiketoiminnan strategi
Näin johdat vastuullisuutta menestyksekkäästi
Timo Kupiainen, Vaikutusstrategi, B Leader
Vastuullisuus on tulevan menestyksen edellytys
Blogivieras Petri Vuorio,
Johtaja, EK
Yritysheimot ja leirinuotiot: ”Tulevaisuuden yrityskulttuurit rakennetaan ikiaikaisen viisauden avulla”
Vahvat yrityskulttuurit suhtautuvat monimuotoisuuteen hyvin ja ovat valmiita muutokseen – mutta kuinka luoda tällainen kulttuuri […]
Fabrik mukana Nordic Business Forum 2022 tapahtumassa – Mitä ajatuksia se herätti?
Olimme mukana tämän vuoden NBF-tapahtumassa, jossa teemana oli tulevaisuus-fokusoitunut johtaminen ja tulevaisuuden työ: ”Turbulenssi ja […]
Vastuullisuus kilpailuetuna – tuloksellisuutta ja toimintakykyä muutoksen keskellä
Yritysten vastuunkanto ei ole enää pelkkää puhetta, vaan konkretisoituu liiketoiminnassa viivan alle. Globaalien olosuhteiden ja […]
Vastuullisuusraporttimme – vaikuttavimpia poimintoja vuodelta 2021
Jatkuvan parantamisen polulla on tärkeää paitsi mitata myös pysähtyä huomaamaan mitä on saatu aikaan. Kokosimme […]
Työnantajabrändäyksen ensimmäiset askeleet – aloita empatialla ja ymmärryksellä
Työn murroksessa moni rekrytoiva yritys houkuttelee yhä osaajia epämääräisillä eduilla – pelkkä “näköalapaikka” ei ole […]
Saammeko esitellä strategisen kumppanimme Amsterdamista: Rainbow Collection
Yritysten pyrkimys positiiviseen vaikutukseen on globaali trendi, ja olemme päättäneet vastata kysyntään yhdessä Rainbow Collectionin […]
Fabrikin omistaa nyt sen neljä työntekijää
”Olemme kasvuyhtiö, joka vauhdittaa yrityksiä tekemään vastuullisuudesta itselleen kilpailuedun” Helsingissä ja Joensuussa sijaitsevan Fabrik Oy:n […]
Tarjolla vähintään 300 tuntia Pro Bono -yhteistyötä – hae mukaan!
Lahjoitamme vuosittain 2 % liikevaihdostamme (vähintään 300 tuntia) valitsemillemme yhteistyökumppaneille.
Markkinointikäytännöt muuttuvat – uusi säännöstö ohjaa yhä luotettavampaan markkinointiin
Jonna Ekroos Viestintästrategi, B Leader*, Osakas
B Corp -sertifioidut yritykset menestyvät kilpailijoitaan paremmin – opi miten
WEBINAARI 12.9.2024 klo 13-13.30 – ilmoittaudu mukaan!
Mitä hyötyä vastuullisuus- sertifioinnista on yrityksellesi?
Jonna Ekroos ja Timo Kupiainen
B Labin vuoden 2023 vuosikertomus julki
– näkyvyys ja kiinnostus B Corpia kohtaan vahvassa nousussa
Vastuullisuustyön tärkein kysymys on miksi
TIMO KUPIAINEN VAIKUTUSSTRATEGI & B LEADER
Tutkimus: B Corp -sertifioidut yritykset tekevät muita parempaa liikevoittoa
Tutustu B Labin tuoreeseen tutkimukseen!
Kohti kestävyys-
raportointia ja sen yli
Timo Kupiainen Vaikutusstrategi & B Leader
2024 on hyvä vuosi siivota yritys kuntoon
Perttu Kouvalainen, toimitusjohtaja
Näin käynnistät vastuullisuustyön ketterästi ja varmistat menestyksen
JONNA EKROOS, B LEADER, VIESTINTÄSTRATEGI
10 000 € edestä työtä positiivisen vaikutuksen maksimointiin
VILLE TIMONEN LUOVA JOHTAJA
B for Good Leaders Summit: Yritysvastuun edelläkävijät nostavat rimaa – “CSR as usual” ei riitä!
TIMO KUPIAINEN, B LEADER, VAIKUTUSSTRATEGI
Webinaari: Sustainability for rookies – rohkeutta yritysvastuun ensimmäisiin askeliin!
Timo Kupianen VAIKUTUSSTRATEGI, B LEADER
Impact Agency Fabrik on Suomen neljäs B Corp -vastuullisuussertifioitu yritys
Perttu Kouvalainen, TOIMITUSJOHTAJA, LIIKETOIMINNAN STRATEGI
Tutustu kyselymme tuloksiin – mitä vastuullisuusteemoja yritysten ja organisaatioiden työlistalla on juuri nyt?
Hanna Leppänen, Datasuunnittelija
Suomen B Corp -yhteisö kasvaa vauhdilla
Jonna Ekroos, Viestintästrategi
Vastuullisempi Black Friday -webinaari
Katso tallenne tapahtumasta
6 vinkkiä kriisiviestintään: suurin riski on olla tekemättä mitään
Jonna Ekroos, Viestintästrategi
Yuval Noah Harari – tulevaisuuden työn tärkeimmät taidot
Vuodesta 2014 kertyneet NBF-kokemukseni olivat jo saamassa päätöksensä, kunnes julkistettiin vuoden 2022 puhujat. Yuval Noah Harari. Kun tällainen tietokirjojen supertähti saapuu Suomeen, […]
Yritysjohtaja, jaan synkimmän pelkosi
Olen kuluvalla viikolla miettinyt erityisesti omia ja läheisteni pelkoja, sekä alakoulun paksuja jumppamattoja. NBF:ssä kuulemani […]
Yritysvastuullisuus hakusanat nousussa – onko organisaatiosi mukana muutoksessa?
Vastuullisuus ja siihen liittyvät hakusanat ovat olleet nosteessa jo pitkään. Trendit näyttävät selkeää viestiä siitä, […]
Työnantajabrändäyksen yksinkertainen työkalu – mikä on merkityksellisintä?
Ajassa, jossa osaajista on huutava pula, kyky vetää puoleensa ja pitää tärkeimmät työntekijät tuottavina ja […]
B niin kuin Benefit – arvioi yrityksesi vastuullisuutta kokonaisvaltaisesti
Laitoimme toukokuun alussa hakemuksen vetämään B Corp -sertifikaatin saamiseksi. Toiveissamme on olla vielä tämän vuoden […]
4 faktaa: Miksi vastuulliset yritykset menestyvät paremmin?
Kestävään liiketoimintaan panostamisen puolesta puhuvat sekä tutkimukset että konkreettiset menestystarinat. Mutta mihin vastuullisuuden positiivinen vaikutus […]
Työmme luovana toimistona jatkuu, mutta nyt kaiken keskiössä on positiivisen vaikutuksen aikaansaaminen
Nämä toukokuun päivät jääköön Fabrikin tarinaan erityisen merkityksellisinä. Vastuullisuus luo kilpailuetua Molemmat asiat kertovat sitoutumisesta […]